27.5.05

torrefacción

Levamos acorando toda a semana. Eu si que moro nun país tropical...

6 comentários:

Anónimo disse...

Está demasiado calor ou serei eu que já nao estou habituada a estas temperaturas!?

Plattdorf disse...

Querida, é sábado ás 16:00h. O termómetro que teño dentro da casa marca 28'6ºC e o exterior que teño colado ao vidro da xanela marca 36ºC.

Non sei ao que está habituada en Lisboa, pero eu son da Coruña e a isto non me acostumo.

Xa postei bastante por hoxe. Vou baixar pola bicicleta e vou nadar aos lagos. Que será mellor, Wannsee? Slachtensee? Krumme Lanke, talvez? :-)))

Anónimo disse...

Hoje vou para o Weißensee :)

(eu sou de Lisboa e nasci no Alentejo. Nao há nada como o calor insuportável do Alentejo para 35 graus nao serem nada... mas dois anos aqui - sem ir a casa no verao - já me fizeram esquecer como era...)

Anónimo disse...

(quer dizer, eu nao sou de Lisboa, mas gosto de dizer que sou ;) )

Plattdorf disse...

Eu acabo de chegar de Wannsee e a auga estaba boísima. Ademais, atravesar o Grunewald en bicicleta é un pracer enorme, pero agora teño curiosidade por coñecer o Müggelsee; a xente fala moi ben del.
Que sabe vostede?
:-)

Anónimo disse...

No Mügelsee já lá estive, mas ainda estava frio.
O Weisser See [em Weissensee :) ] é engracado, mas a água estava um pouco suja.