27.2.05

Andee Silver comendo nos roxós

Hoxe, gran roxoada familiar para celebrar diversos aniversarios. Traio o portátil para o comedor, póñolles Miña Terra como grande curiosidade inaudita e, para bater nos fuciños da miña ignorancia, miña nai ponse a cantala á par de Andee Silver, meu pai di que se lembra perfectamente da canción e o home da miña curmá afirma que Andee foi unha moza que botara Juan Pardo e que, no seu día, La Voz publicara algunhas cousas sobre o asunto. Todo será porse á procura nas hemerotecas. Ou preguntarlle a Juan Pardo, digo eu.

Teño na casa unha mina de memoria pop galega e non lle tiro partido ningún. Sempre me sentín fatal por non ter avoas pandeireteiras nin tías bailadoras e suplín a carencia bailando muiñeiras desde os tres aos vintecinco anos. Pero nunca lle dei demasiada importancia ao trato que tiñan meus pais e os meus veciños con Pucho Boedo nin á memoria de miña nai para as historias de Andrés do Barro, que formou parte da miña banda sonora infantil. Mea culpa.

5 comentários:

María disse...

Non, se rascando un pouco imos todos construíndo a memoria pop deste país. Albízaras, que diría Cesare.

Os nosos pais mandáronnos a danzas e panderetas talvez por reparar esa desconexión cultural que tiñan cos seus vellos. A mesma que temos agora nós cos nosos, que nos interesa máis a música dos nosos bisavós que a dos nosos pais. Algúns tamén a intentamos reparar e abandonamos a gallegada por pura rebeldía familiar. Só resta saber qué lles dará por recuperar aos nosos fillos.

En todo caso, e como xa adiviñarías, encantoume ler este post.

E polo pouco que contas, tamén me encanta a familia Plattdorf, así en xeral. :)

Plattdorf disse...

Oi si, é que son riquiños, riquiños. ;-D

María disse...

Pois xa sabe vostede, se precisa unha mai biolóxica para os seus fillos, estarei encantada de perpetuar a raza. E de pasarme de cando en vez a comer os roxós. ;)

Plattdorf disse...

Arrea! Avise cando vaia soltar unha destas, muller, que me deixa teso.

En calquera caso, tómolle a palabra, eh?

Dos roxós heille levar a proba cando queira.

The Home Theater Wizard disse...

Wow, I was just messing around and found your page!
Very nice.
If you are interested, go see my Aftershave related site.
It isnt anything fancy but you might still find something of interest.